Τσάβες: "Είναι νωρίς για συμπεράσματα"

Τσάβες: "Είναι νωρίς για συμπεράσματα"
Ο Αντρές Τσάβες πέτυχε το τέρμα του Παναθηναϊκού στο χθεσινοβραδινό παιχνίδι στα Περιβόλια κόντρα στον Πλατανιά (1-1) στην πρεμιέρα του φετινού πρωταθλήματος. Διαβάστε τι δήλωσε ο Αργεντινός επιθετικός στην κάμερα της Nova:

«Ακόμη είναι νωρίς για να βγάλω συμπεράσματα. Είναι η πρώτη μου εμπειρία στην Ευρώπη. Ελπίζω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Είναι αλήθεια ότι μου αρέσει να πανηγυρίζω έτσι παθιασμένα. Ειδικά όταν αυτό συμβαίνει στο ντεμπούτο μου στην νέα μου ομάδα.

Θέλω να αφήσω τη σφραγίδα μου στον Παναθηναϊκό. Δεν θέλω να βάλω έναν αριθμό για το πόσα γκολ θα πετύχω. Είμαι στο 100%. Ετοιμαζόμουν για το πρωτάθλημα στην Αργεντινή. Είχαμε και ένα ματς Κυπέλλου και προετοιμαζόμασταν για αυτόν. Είμαι στην διάθεση του προπονητή μου. Είμαι σε καλή κατάσταση.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου