Λεδάκη: "Περίμενα ακόμη περισσότερα"

«Είμαι ευχαριστημένη εν μέρει γιατί ισοφάρισα το ατομικό μου ρεκόρ, όμως περίμενα ακόμη περισσότερα από τον εαυτό μου. Οποιεσδήποτε συνθήκες κι αν επικρατούν στη διάρκεια του αγώνα, προσηλώνομαι στο στόχο μου προκειμένου να πετύχω τα καλύτερο δυνατό.

Ξέρω ότι το έκανα ουσιαστικά μόνη μου, γιατί αγωνίστηκα χωρίς την παρουσία του προπονητή μου που θα ήθελα να βρίσκεται στις κερκίδες. Δυστυχώς κανείς δεν συνέβαλε για να βρίσκεται στο Λονδίνο και αισθανόμουν ότι πάλευα μόνη μου και αυτό σε κάποιο βαθμό με επηρέασε.

Θέλω ακόμη να πω ότι παλεύω μόνη με τη βοήθεια της οικογένειάς μου και μάλιστα οι γονείς μου ήρθαν με δικά τους έξοδα στο Λονδίνο για να με υποστηρίξουν, αλλά δεν κατάφεραν να μπουν στο στάδιο, αφού δεν υπήρχαν εισιτήρια.

Θέλω να τονίσω ότι δεν έχω κανενός είδους οικονομική υποστήριξη από κανέναν ούτε από ιδιώτες, ούτε από την Πολιτεία. Δεν ξέρω αν θα μου δώσουν μεγαλύτερη σημασία μετά την εμφάνισή μου εδώ, ελπίζω να γίνει κάτι τέτοιο, γιατί ότι κάνουμε είναι με μόχθο και με κατάθεση ψυχής.»

2 σχόλια: